Translate

marți, 29 mai 2012

Explozia dinlăuntrul nostru

Fie că ne trezim cu o dispoziţie rea ,fie că ni se întîmplă să ne stropească maşina de dimineaţă cu apa murdară din băltoacă,fie că am vărsat cafeaua peste noi - toate aceste mici şi nu prea importante întîmplări ne împing uneori spre a ne scoate explozia la iveală.Deseori vrem să părem pozitivi şi să arătăm doar partea cea mai gingaşă din noi.Suntem asemenea unui vulcan.Păstrăm zîmbetul pe faţă mult timp ,ţinem în noi tot ce ni se întîmplă,iertăm şi spunem că totul e bine -chiar dacă în suflet ne simţim groaznic.Şi la un moment dat ,oricum omul explodează.Şi tot acest lung timp în care am tăcut şi suportat este bătut de acea secundă cînd fără să ne gîndim noi începem să spunem tot ce avem pe suflet , să ne descărcăm.Şi poate , după această descărcare ne punem întrebarea : "Pentru ce am făcut-o ?".Am făcut-o pentru că mîndria din noi nu mai poate suporta mizeriile provocate de ceilalţi ,am făcut-o pentru a demonstra că suntem şi noi cineva şi în ciuda faptului că tăcem şi suportam ,noi vedem ce se întîmplă şi ne dăm seama.
Oameni buni,am avut o zi extrem de proastă ,care m-a făcut sa explodez.Eram la o discuţie cu nişte colegi.Nu am să povestesc pe lung ce s-a întîmplat.Faza este că eu îmi expuneam părerea asupra unei probleme.La care altă persoană îmi zice că parerea mea nu e corectă şi plus la asta încearcă să-mi dovedească asta.
Eu nu ştiam că o părere poate fi greşită.Părerea e ,de fapt ,ceea ce omul vede ,e viziunea proprie asupra vieţii ,şi la fiecare om ,ea este alta.Cum să încerci să-mi spui că nu e corectă ?Aş fi înţeles să nu fi zis că e părerea mea ,ci că e un fapt.Dar mă irită la culme oamenii ce încearcă să-mi dovedească contrariul vieţii.
Sfatul meu -mereu exprimaţi-vă părerea ,chiar dacă ceilalţi o să se uite urît ,pentru că ceea ce credeţi sunteţi voi - reprezintă personalitatea voastră şi ceea ce prezentaţi.

2 comentarii: